خواننده ها
درباره وبلاگ

سلم! من لیدی ینی خانم هستم اگر نظرات شما به50 تا برسه اسممو می گم! من توی این وب در باره ی احساساتی که دارم می نویسم! وتمام آدمارو دوس دارم!ツ قـــــــوانـــــیــــــن 1.نظر خصوصی نداریم. 2.نظر نشه فراموش نظر بدین چون به همه نظرا جواب می دم. 3.من رو اگه خواستین بلینکین با نام ٍِツღ feel meღ ツبلینکید. 4.چت روم هم برید. 5. حتما عضو شـــــــــــــید! ٍِ
آخرین مطالب
آرشيو وبلاگ
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان ٍِツღ feel meღ ツ و آدرس feel-me.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 3
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 5
بازدید ماه : 75
بازدید کل : 20003
تعداد مطالب : 7
تعداد نظرات : 19
تعداد آنلاین : 1

13

مرجع کد آهنگ

کد آهنگ


13
13 13
Get a Glitter Calendar Click Here
13
ٍِツღ feel meღ ツ
شنبه 11 تير 1390برچسب:, :: 16:4 ::  نويسنده : lady       
من از خواننده های ایرانی واااااااقعا بدم میاد ولی از بعضی هاشون خوشم میاد.

 

اونم خییییییییییییییییلی کمن!

میدونین چرا؟

بخاطر این که تعداد خواننده ها بیشترن ازشنونده ها اینو فقط من نمی گم حسین تهی یکی از خواننده

های معروفمون هم این رو تو آهنگ تهی واقعی تایید کرده

ولی از خواننده ها خارجی خییییییییییییلی خوشم میاد مث جاستین بیبر و ریهانا و آوریل لاوین و تیلور

سوئیف و هیلاری داف و جنیفرلوپز و .....................

خوب اونا همشون خوش صدان

بابای!

 



نظرات شما عزیزان:

sepehr
ساعت0:08---5 شهريور 1390
kheili namardi. aslan dooset nadaram.. man khanandam. chun iraniam to bayad az man badet biad
mage khanande haye irani del nadaran?????
khob onvar emkanat hast invar nist....
namard.. dooset nadaram.. ghahr ghahr ghahr


atena
ساعت17:32---12 تير 1390
سلام. خوبي. ممنون كه به وبلاگم آمدي. ميدوني چيه؟ از سليقه هايت در رابطه با خواننده ها خوشم مي ياد. ولي خواننده هاي ايراني مثل احسان خواجه اميري و محسن چاووشي و محسن يگانه بد نيستند. من هم مثل تو عاشق جاستين بيبر هستم. از دوست دختر جاستين سلنا گومز هم خيلي خوشم مي ياد. چون خيلي نازه. خوب من با تبادل لينك موافقم و تو را لينك كردم . ولي ميدوني چيه؟ من بلد نيستم عضو وبلاگي شوم. لطفا به من ياد بده. مر20+10

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: